جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سبد خرید
ساعت مد

مدرسه آموزش مد و فشن

استایل با مینی بگ

در دنیای مدرن امروز که استایل‌های متنوعی برای انسان وجود دارد و هر کس در پی یافتن تیپ منحصر به فرد خود است، آموزش استایلینگ بسیار به جوانان کمک می‌کند که بتوانند به راحتی لباس‌ها و اکسسوری خود را ست کنند. در این میان مینی بگ‌ هم که اکسسوری محبوبی به حساب می‌اید از این قاعده متثنا نیست. این کیف از اواسط قرن بیستم مورد توجه قرار گرفت و زنان ثروتمند برای نشان دادن موقعیت بالای اجتماعی خود از آن استفاده می‌کردند. استفاده از آن در روند تغییرات مد کم و زیاد می‌شد تا اینکه سیمون پورته ژاکموس طراح فرانسوی با مجموعه “Mini Chiquito” انقلابی در طراحی این کیف انجام داد.

مینی بگ چیست

مینی بگ چیست؟

کیف کوچک مانند بسیاری از آیتم‌های دیگر بعد از چند دهه دوباره در سال ۲۰۱۹ بازگشت و آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که تبدیل به اکسسوری پایدار شد؛ البته که در این میان سلبریتی‌ها در ترند شدن آن بی‌تاثیر نبودند. این کیف با شکل کوچک و کاربردی خود اقراد را به سمت زندگی راحت و مینیمال سوق داد و در کنار استایل زیبا این مفهوم را جا انداخت که افراد فقط لوازم ضروری را با خود حمل کنند. استایل با مینی بگ جدای ترندی بودن، کمک می‌کند که هم زمان هم اکسسوری و هم زیورآلات را در تیپ خود داشته باشیم. از طرفی دیگر آموزش طراحی کیف و کفش قدم بسیار مناسبی برای کسانی است که جدای از استایلینگ به دنبال خلق یک اثر هنری جدید و کاربردی در دنیای امروز هستند. برخی از این مدل کیف‌ها، با کمک فلزات و المان‌های قیمتی تزیین می‌شوند و ارزش زیادی دارند و این مسئله کاملا به خلاقیت و ذهنیت طراح بستگی دارد. کیف کوچک کمری به شما کمک می‌کند ظاهری ترندی داشته باشید به شرط این که آن را متناسب با استایلتان انتخاب کنید.

استایل با مینی بگ

انواع مینی بگ

بگ‌های کوچک از نظر دسته بندی آنچنان متنوع نیستند و بیشتر تغییراتشان در شکل ظاهری و طرح آنهاست. یعنی عموما بند کوتاه یا بلند دارد و در دسته سوم به حالت کمری هستند؛ اما به صورت کلی و مفهومی می‌توان استایل با مینی بگ را به چند دسته تقسیم کرد:

  • استایل با مینی بگ دخترانه: از آنجایی که این مدل مخصوص دختران است معمولا در اشکال فانتزی و رنگ‌های شادتر و پاستلی‌تری طراحی می‌شود و تنوع بیشتری دارد.
  • استایل با مینی بگ زنانه: در این مدل رنگ‌ها و اشکال کمی از حالت دخترانه و فانتزی خارج می‌شود و رنگ‌های تیره یا ملایم‌تری را به خود می‌گیرد. از طرفی روحیه زنانه بیشتر سراغ مدل دوشی می‌رود در حالی که دختران سراغ کمری و دستی با بند کوتاه هم می‌روند.
  • استایل با مینی بگ کمری: مدل کمری بیشتر برای دخترانی که علاقه به پافر، کاپشن و یا شلوارهایی مانند بگ و مام دارند مناسب است که استایل به روز و خاصی را برایشان به وجود آورد.
  • استایل با مینی بگ مینیمال: همانطور که از نام مینیمال مشخص است در این مدل کیف برش خاصی وجود ندارد و بیشتر در رنگ‌های نود و تیره طراحی می‌شود و در آن از هیچ المان خاصی و یا طرحی استفاده نمی‌شود.

انواع مینی بگ

کاربرد مینی بگ

اگر دنیای مد را دنبال کرده باشید قطعاً متوجه حضور گسترده کیف‌های کوچک و جذاب به خصوص در برند گوچی و ولنتینو و… شده‌اید. همانطور که گفتیم این کیف‌ها یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین عناصر در دنیای مد هستند. کیف مینی بگ مینیمال در ظاهر کلی استایل شما واقعاً مؤثر است. هم برای روزمره و هم برای دورهمی و مهمانی قابل استفاده و  انتخابی ایده آلی است. به خصوص در استایل روزمره اگر به دنیال ظاهری اسپرت و جوان هستید بسیار انتخاب درستی هستند. استایل با مینی بگ خطای دیدی را هم در اندام به وجود می‌آورد. مثلا اگر فردی هستید با اندام مثلث وارونه بستن کیف به دور کمر و با گذاشتن بند بلند به صورت کج روی دوش و قرار گرفتن کیف در ناحیه لگن، کمک می‌کند که اندام پایین تنه شما بزرگ‌تر به نظر برسد و در نتیجه به ساعت شنی نزدیک‌تر می‌شود.

استایل با مینی بگ

شما برای شرکت در یک مهمانی، یک شب نشینی، یک قرار عاشقانه، یک جشن تولد یا… معمولاً چه چیزهایی را با خود حمل می‌کنید؟ اکثراً ما با یک کیف برای حمل اندکی پول نقد و کارت بانکی، گوشی همراه، یک رژ لب، یک شیشه عطر کوچک و کلیدها احتیاج داریم. برای حمل این وسایل قطعاً به یک کیف بزرگ احتیاجی نیست. در استایل با مینی بگ به جای حمل کیف‌های بزرگ و یا حتی ساک‌های دستی، حمل یک کیف کوچک بسیار شیک‌تر و کاربردی‌تر است. این کیف‌ها ابعاد کوچکی دارند و به راحتی وسایل مورد نیاز شما را حفظ می‌کنند.

ست کردن با مینی بگ

ست کردن با مینی بگ

در استایل با مینی بگ می‌توان به دسته بندی رنگ‌های مختلف اشاره کرد. به عنوان مثال کیف کوچک با انتخاب رنگ‌های قوی مانند سبز، زرد، نارنجی و قرمز داشتن استایلی مونوکروم و متضاد با رنگ کیف جلوه بیشتری به اکسسوری می‌دهد. مثلا انتخاب یک کیف به رنگ سبز و ترکیب آن را با استایلی مونوکروم با رنگ غالب سفید، مشکی، خاکستری و یا کرم می‌تواند ایده جذابی برای پاییز و زمستان باشد.

در استایل با مینی بگ قرمز، نارنجی یا هرکدام از رنگ‌های این‌چنینی انتخاب استایلی مخالف با رنگ کیف می‌تواند جذاب باشد. به عنوان مثال یک کیف وینتیج سبز رنگ را میتوان با رنگ های نظیر مشکی، خاکستری، کرم و سفید ست کرد. این ست را در پاییز و زمستان امسال حتما امتحان کنید.

استایل با mini bag

اگر دوست دارید با احتیاط استایل با مینی بگ مورد نظرتان را انتخاب کنید و در هر فصلی و با هر استایلی به راحتی آن را ست کنید رنگ‌های خاکستری، قهوه‌ای، سفید و مشکی پیشنهاد ما به شما هستند. انتخاب کیف از این دسته در واقع انتخابی مطمئن و کارا است به دلیل اینکه استایل با مینی بگ به این زودی‌ها دنیای مد را ترک نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
دوره های آنلاین,مجازی ساعت مد
آخرین مقالات مد و فشن
فهرست مطالب

آکادمی ساعت مد
آکادمی ساعت مد
مدرس طراحی لباس
دوره های آنلاین,مجازی ساعت مد
مقالات مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *